
Restoran Dale 11, prepoznatljiv je po dugogodišnjoj tradiciji u pripremi hrane, gde se porodične vrednosti i kvalitet prenose iz generacije u generaciju. Na meniju se spajaju autentična domaća jela i savremene kulinarske inovacije, pripremljene sa pažljivo biranim sastojcima i velikom posvećenošću. Bilo da volite klasične ukuse ili moderne obroke, uvek vas očekuje toplina doma i vrhunski zalogaj.
Zadatak
Naš zadatak bio je da spojimo tradiciju i moderan dizajn kako bismo kreirali prepoznatljivi vizuelni identitet za ketering usluge u tradicionalnom i poslovnom stilu. Zadatak je podrazumevao celokupnu izradu web sajta i redizajn logotipa, uz naglasak na profesionalnu prezentaciju i jasno brendiranje.
Sajt je dizajniran da korisnicima pruži preglednu i modernu prezentaciju usluga i kontakt informacija, potpuno responzivno i optimizovano za sve uređaje. Vizuelni stil sajta usklađen je sa novim identitetom brenda i uslugama koje nudi.
Rezime
- Logo dizajn
- Web dizajn
- Responzivnost

Logo prikaz


U okviru projekta urađen je i redizajn logotipa. Dodat je prepoznatljiv oblik i motiv kuvarske kape, dok su paleta boja (bordo, zlatna, bež) i tipografija dorađeni radi boljeg kontrasta i čitljivosti u digitalnim formatima. Simboli pribora za jelo dodatno naglašavaju delatnost brenda i stvaraju vizuelnu ravnotežu, dok takođe prikazuju stilizovan broj 11.
Fokus ovog projekta bio je da sajt za Dale 11 ketering bude jasan, praktičan i prijatan za korišćenje – baš kao i njihova usluga. Želeli smo da posetioci brzo pronađu informacije o vrstama proslava za koje se ketering nudi, odgovore na najčešća pitanja i načine za kontakt.
WordPress nam je omogućio da to postignemo brzo i efikasno – uz dizajn koji lepo izgleda i lako se održava. Sajt je napravljen tako da ga klijent može samostalno ažurirati, dok se sve lepo prikazuje na telefonu, tabletu i računaru.
Posebnu pažnju posvetili smo kontakt formi, kako bi naručivanje i zakazivanje bilo brzo i jednostavno. Forma je kratka, pregledna i povezana direktno sa e-mailom klijenta, što omogućava da upiti stignu odmah, bez kašnjenja. Cilj je bio da korisnik u nekoliko klikova može da pošalje porudžbinu ili pitanje – bez gubljenja vremena.