Zašto biste se odlučili za redizajn web sajta?

10. april 2019.

Koliko godina unazad ste bili onako BAŠ zadovoljni vašim vebsajtom? Kako i ne biste bili, izdvojili ste onako baš pristojnu sumu za ceo paket – logo, dizajn, izradu sajta i sada samo ubirete plodove svoje investicije. I tako već deset godina.

Da se razumemo, održati se na bilo kom tržištu 10 godina je ogroman uspeh, nešto tu mora da funkcioniše dobro. Uspeh sa sobom nosi finansijske benefite ali ima još jednu stranu, stvara ime, brend koji sa sobom povlači ogromna očekivanja i odgovornost.

Danas se nalazimo u vremenima kada neko ne odlazi na kafu pre nego pogleda dostupne informacije na web sajtu, pregleda fotografije na Google my Business-u i šta sve to mesto nudi. Dakle, to je vaša virtuelna radnja, vaša virtuelna firma – pa zamislite onda deset godina stari inventar ili kancelarijski nameštaj. Toplo i prepuno emocija, zar ne?

Kada je vreme za redizajn web sajta?

web design conceptProtok vremena jeste prvi i najbezazleniji razlog za redizajn vašeg vebsajta. U svetu se svako malo to radi po difoltu, dok je kod nas malo drugačije i zavisi od budžeta i trenutnih organizacionih kapaciteta preduzeća. Ipak, pored samog proteka vremena, bitno je uvideti i još neke činjenice koje nam ukazuju da nam je redizajn web sajta više nego potreban.

Pre nego počnete da prebirate brojke po glavi i hvatate se za istu, možda bi bilo bolje da uradite jednostavan audit sajta. Bitno je da kao i kod pravog audita, to učini neko neutralan. Šta bi on trebao da vam kaže?

  • Postojeći sajt šalje pozitivnu sliku posetiocu, da vam se može verovati.
  • Jedva sam izdržao da ne kupim nešto na vašem sajtu.
  • Našao sam svaku moguću informaciju koja me je interesovala.
  • Ovaj sajt je strava, bolji je od onog drugog što sam juče gledao.
  • Sajt odmah izađe na Guglu kad krenem da tražim ono što me interesuje.
  • Sajt se učitava baš brzo, jel’ imate nekog ko vam to radi?

E sad, ako vam je auditor zaista sve to rekao, samo tako nastavite, ne treba vam redizajn.

Dobro nije baš to rekao, nego... koliko to košta?

Aha, interesuje vas cena redizajna web sajta?

Ovde zaista nema mesta bilo kakvom strahu. Ovo kažemo zato što smo više puta videli da se menadžeri i vlasnici biznisa plaše da rade na unapređenjima jer smatraju da to mnogo košta. Naravno, dovoljno je samo pogledati podatke – koliko košta loš sajt koji odbija posetioce, koliko se potencijalnih kupaca izgubi zato što ne mogu da pronađu željenu informaciju i koliko košta njihov odlazak kod konkurencije. Ovo poslednje smo izdvojili, jer odlazak sa sajta kod konkurenta znači i negativan odjek u najbližem krugu izgubljenog klijenta, gubitak potenijalne preporuke – a to itekako udara po džepu.

Redizajn sajta i ciljevi

Kao što smo i ranije pričali, cilj bilo kod biznisa je da bude lep. U stvari, da bude lep i da donosi profit.Tako bi nekako bilo i objašnjenje o potrebi redizajna sajta.

Znači, novi, redizajnirani sajt treba da bude lep ali i da poveća prodaju kroz bolji dizajn, bolju prezentaciju biznisa, njegovih usluga i proizvoda. Informacije koje se tamo nalaze treba da budu još kvalitetnije, fotografije još lepše, a poziv na akciju treba da „progovori“. Ako već nije, ali to je već druga tema.

programmers conceptOno što vodi ka tom cilju, bolje prodaje, bolje vidljivosti i prisutnosti na pretraživačima, može se sprovesti kroz niz tehnika koje svaka firma za vebsajt dizajn može lako i povoljno sprovesti u veoma popularnom i razumnom roku. Samo neke od tih tehnika obuhvataju optimizaciju koda za pretraživače, ubrzavanje učitavanja, optimizaciju konverzija , bolji on-site SEO, optimizaciju fontova, i sl.

Znamo da sve to ne možete sami. Zapravo, niste sami ni počinjali, tj. kreirali sajt, pa zašto biste sad gubili vaše dragoceno vreme?

Možete videti kako su to drugi uradili, tako ćete nabolje uvideti kako sve to izgleda u praksi. PaprikArt je redizajnirao desetine sajtova, a najbolji efekat se postiže kroz PRE i POSLE momenat.

Javite nam se ako imate dodatnih pitanja!