Kao privredno društvo ili preduzetnik koji posluje na teritoriji Republike Srbije, imate obavezu da poslujete u skladu sa propisanim pravilima. Kada je u pitanju privredno društvo, svaka od četiri kategorija privrednih društava ima obavezu da posebno naglasi sve...
Blog
Preduzetništvo u Srbiji – kako do realnog rasta
Prema podacima međunarodnih organizacija i tela EU zaduženih za monitoring privredne klime u zemljama članicama i kandidatima za ulazak u EU, građani Srbije prednjače u broju samozaposlenih u odnosu na ukupan broj zaposlenih. Dakle, više je preduzetnika nego onih koji...
Budućnost E-commerce-a u Srbiji
O E-commerce-u u Srbiji i izazovima sa kojima se susreću svi koji su na neki način bili upućeni u elektronsku tgovinu smo već pisali u prethodnim blogovima.. Nije se puno odmaklo od skromnih početaka, ali je uz par pionira i entuzijasta, ova oblast zainteresovala kako...
Šta je internet domen i kako ga registrovati?
Internet domen je skup podataka u okviru jedne jedinstvene administrativno-tehničke celine na Internetu, napravljen prema pravilima DNS sistema. Šta to znači? Domen je vaša internet adresa, tu stanuje vaš vebsajt. I kao što možda stanujete u ulici koja je poznata...
Promena uloge linkova u rangiranju i kako to utiče na vašu SEO strategiju
Google-ov John Mueller podelio je u Vebmaster Hangout-u uvid u to kako Google koristi linkove. Mogli biste reći zašto je ovo važno? Ono što Džon Mueller kaže jako utiče na vašu SEO strategiju, bilo da to radite sami ili unajmljujete profesionalca. Dakle, ono što je...
Promene uslova e-trgovine u Srbiji
Zakon o elektronskoj trgovini iz 2009. godine predstavlja izraze procesa pravne harmonizacije sa evropskim zakonodavstvom, kojim je prenešena Direktiva o elektronskoj trgovini (Directive 2000/31/EC). Smatra se da je zakon velikim delom sledio i preneo rešenja...
Zašto biste se odlučili za redizajn web sajta?
Koliko godina unazad ste bili onako BAŠ zadovoljni vašim vebsajtom? Kako i ne biste bili, izdvojili ste onako baš pristojnu sumu za ceo paket – logo, dizajn, izradu sajta i sada samo ubirete plodove svoje investicije. I tako već deset godina. Da se razumemo, održati...
MSP i Kopirajting – šta stoji iza toga?
U našoj seriji postova posvećenih vlasnicima MSP- a i preduzetnicima , spomenuli smo da Google My Business prikazuje ocene i recenzije na profilima preduzeća, tako da kompanije moraju posvetiti više pažnje na njihov online profil i reputaciju. To je jedan od mnogih...
Niste u “gledam i ne diram” poslu (prodajni levak i MSP)
Kao što smo već rekli u našem prethodnom blog postu, krajnji cilj svih vlasnika biznisa i kolega marketara je osvojiti tržišnu igru i zaraditi mnogo novca. Stvari se vrte oko odličnog sadržaja i privlačnog dizajna web sajta, zanimljivog logo-a i svih vizuelnih...
3 saveta za bolje rangiranje u Google pretragama
Preduzeća moraju redovno da održavaju i ažuriraju svoje online prisustvo. Marketinški lideri moraju da obrate posebnu pažnju na kvalitet lokalnih listinga svojih organizacija. Veliki procenat svih internet pretraga se odvija preko Google - a, i ako to već znamo,...
Kako prodajni levak utiče na vaše poslovanje?
Kao što već znamo, mogućnost oglašavanja i online promocije su danas ogromni. Internet je bio otvoren za nove i kreativne ideje još od prvog dana. Rastao je zajedno sa brendovima, pojedincima ili preduzećima koji su ulagali ozbiljne sume novca i vremena kako bi...
Trening o digitalnom marketingu – kako uz Facebook, Instagram oglašavanje i SEO do uspeha u biznisu
U ponedeljak i utorak, 24. i 25. decembra, održali smo trening o digitalnom marketingu za učenike srednje ekonomske škole u Nišu. Učenici su tom prilikom saznali više o samom pojmu digitalnog marketinga – šta on obuhvata, koliko je rasprostranjen i na koji način je...