Kako nedavna Googleova ažuriranja mogu uticati na vaše poslovanje?

02. avgust 2021.

Vlasnici kompanija mogu dugo da zanemaruju Googleov algoritam, čak dok ne bude prekasno. Možda ćete naići na razne kompanije koje otkrivaju koliko su izgubile zbog pada rangiranja ili šokantnog pada prometa. To je češće uzrokovano ažuriranjem Googleovih algoritama. Ažuriranja Google algoritma dolaze vrlo brzo i neočekivano. Takođe, ako ne preduzmete odgovarajuće mere, možda ćete morati da se suočite sa zastrašujućim rezultatima.

Najnovija Google ažuriranja

Natpis nova pravilaOvde ćemo se upoznati s najnovijim Google ažuriranjima koja mogu uticati na vaše poslovanje. Da bismo saznali više o tome, pogledajmo detalje navedene u nastavku.

Dakle, idemo:

Ažuriranje Google My Business naloga

S najnovijim ažuriranjima Google algoritma, kompanije sada mogu da ažuriraju svoje unose na Google My Business-u sa SERP -ova kako bi svojim potrošačima pružile najtačnije, autentične informacije. Osim toga, možete jednostavno dodati/urediti profil svoje kompanije kako biste promenili ili ažurirali postojeće poslovne podatke dostupne na profilu Google My Business.

Svojim klijentima sada možete brže dati informacije, uključujući:

  • Vaši ažurirani sati rada, tj. koji su vaši trenutni sati rada.
  • Dodavanje drugih pojedinosti o svom poslu, kao što su dostava, itd.
  • Odabiranje atributa za opis dostupnih usluga
  • Ažuriranje lokalnog paketa
  • SERP prikaz i više.
  • Ažuriranja fizičke lokacije
  • Izradite prilagođene poruke za deljenje bilo kakvog poslovnog ažuriranja ili vesti
  • Podaci o ceni
  • Podaci za kontakt i drugo.

Googleovo ažuriranje rezultata s čestim pitanjima (FAQ)

Googleovo nedavno ažuriranje potvrdilo je da su rezultati pretraživanja koji prikazuju strukturirane podatke ograničeni na samo 2 rezultata. Ali, prema Dannyju Sullivanu, ovo ažuriranje nije sprovedeno da obuzda zloupotrebe SEO-a u rezultatima strukturiranih podataka.

Očigledno, ovo ažuriranje se još uvek odvija. Stoga ćete možda naići na neke rezultate koji prikazuju više od 2 FAQ-a.

Međutim, FAQ bogati podaci su odličan način za prikazivanje sadržaja često postavljanih pitanja u SERP-ovima.Njihova prednost je što je pomogao kompanijama da zauzmu više prostora u Googleovim SERP -ovima. Međutim, trenutna implementacija ograničenog prikaza rezultata čini se pošten način za implementaciju ove funkcije i istovremeno je korisna za korisnike.

Ranije je Google prikazivao do 10 često postavljanih pitanja, zbog čega su samo jedna ili dve web stranice dominirale celom stranicom za pretraživanje. To je primarni razlog ograničavanja rezultata na 2. Dakle, u SERP-ovima se može pojaviti više web stranica.

Važan savet koji morate slediti:

Ako još uvek sledite stare strategije SEO -a, propuštate bitne stvari. Oznake sheme su značajne. Takođe, FAQ shema Tag je stvar o kojoj jednostavno morate da znate više. Možete je dodati u svoje članke ili postove, generirajući FAQ odeljak za postove. Nažalost, Google ovih dana prikazuje samo web stranice koje imaju oznake sheme.

Na primer, tražimo recept, a svi prikazani rezultati su u obliku tablice. Ti vebsajtovi koriste oznake sheme tablice ili oznake liste. Dakle, dodavanje oznake sheme FAQ -a je ovih dana jako bitno i ljudi bi trebali da je koriste češće.

Ažuriranje neželjenih linkova

Googleovi algoritmi postaju sve opasniji za optimizaciju. To je zato što je nakon temeljnog updatea u junu i ažuriranja Page Experience -a, Google takođe najavio uvođenje Spam Updatea kako bi svojim korisnicima osigurao sigurnije iskustvo pretraživanja.

Srećom, ažuriranje poznatije kao Spam Update ne proizodi ozbiljnu pretnju za stvarne poslove i njihove web stranice. Međutim, posledice ažuriranja mogu biti velike za vebsajtove s varljivim i sumnjivim namerama.

Google se svim silama trudi da ispravi sve rezultate uzrokovane neželjenim linkovima. Ključno je znati da oni možda neće kazniti te vebsajtove, ali će u ovom ažuriranju zasigurno najveći izazov predstavljati neželjeni linkovi. U ovom scenariju najbolje je biti originalan. Morate proveriti svoj link profil i proveriti da li ste koristili samo prirodne linkove za bolji ranking.

Google se definitivno ustremio na linkove napravljene samo radi količine – da ih je što više!

Zaključili smo

Rangiranje vašeg biznisa na Google-u postalo je s vremenom sve teže i kompetitivnie. Kolebanje u rangiranju uglavnom je posledica ažuriranja Google algoritma. Poznavanje najnovijih Googleovih ažuriranja i maksimalni trud da se nosite s njima može vam pomoći da ostanete budni na najbolji mogući način. Stoga nastavite učiti o najnovijim Googleovim ažuriranjima i kako ona mogu uticati na vaše poslovanje kako biste bili svesni i spremni da se sa njima izborite.