Kako koristiti podatke pri kreiranju sjajnih newslettera?

15. septembar 2021.

Pokretanje njuzletera odličan je način da poboljšate svoju prodaju i povećate stopu konverzije, a da pritom ne radite puno. Međutim, što se tiče kreiranja e –biltena ili njuzletera, manje je stvari o kojima morate brinuti. Ovo su male stvari koje čine najveće razlike, pa je uvek potrebno malo pripaziti na te stvari pri kreiranju njuzletera za vaš biznis.

Jedna od tih stvari su podaci koje možete koristiti na nekoliko načina kako biste postali efikasniji i uspešniji. Dakle, razgovarajmo o tome kako možete koristiti podatke za kreiranje uspešnog njuzletera.

Različiti načini na koje možete koristiti podatke za stvaranje odličnih biltena

Muškarac koristeći telefon otvara novu imejl porukuNe trebate samo da uključite podatke i statistiku pri kreiranju zanimljivog newslettera. Postoji nekoliko drugih načina, uključujući ovaj. Dakle, ovde ćemo elaborirati sve najbolje praktične načine korišćenja podataka za kreiranje uspešnih biltena.

Kreiranje personalizovanih biltena.

Prvi način korišćenja podataka je stvaranje personalizovanih biltena, tj. njuzletera. Postoji mnogo alata i platformi koji će vam reći mnogo toga o interesima vaših pretplatnika. Tada možete lako kategorisati svoje pretplatnike prema tim podacima, a oni će biti jaako konstruktivni u stvaranju personaliziranog njuzletera. Personalizacija se može uljučiti za sve, uključujući tekst, sadržaj, vizuale i dizajn.

Korišćenje činjenica i brojki za privlačenje ljudi

To je metoda koju smo gore spomenuli. Ovde uvrštavate statističke podatke, činjenice i brojke . Iako vaš sadržaj već uverava publiku, činjenice i brojke daju im dodatnu motivaciju koja je potrebna kako biste što bolje poentirali. Na ovaj način možete stvoriti njuzleter koji će zaista koristiti vašem poslu.

Dizajnirajte njuzleter prema podacima o korištenim uređajima

Na različitim vrstama uređaja dostupni su različiti tipovi korisnika. Ovde je najteži deo to što većinu vremena ne možete napraviti bilten koji jednako impresivno radi i na mobilnim uređajima i na računarima. Dakle, ovde možete koristiti podatke korisnika.

Podaci će vam reći koliko vaših korisnika ima na kojoj vrsti uređaja, kao i koja je njihova statistika korišćenja. Na ovaj način ne samo da možete kategorizovati svoju publiku, već možete i stvoriti dizajn ili koristiti modele za vrstu korisnika i njihove uređaje.

To će biti vrlo korisno jer kada neko primi bilten, koji je napravljen da izgleda bolje na njegovom uređaju, verovatno će ga otvoriti i pročitati.

Obavezno pratite svoje podatke vezane za performanse

Korišćenje podataka za kreiranje biltena ne znači samo korišćenje podataka o drugima. Takođe, možete koristiti podatke o svom učinku, što će imati izuzetno pozitivan učinak na način na koji vaš bilten radi. Sve što vam treba je malo pomoći od nekog alata ili platforme. Zatim pošaljite mail s biltenom i pričekajte da dođe analiza i statistika.

Ova analiza će vam reći znatno više o vašim značajnijim, tj. uspešnijim i slabijim područjima, kao i o mestima gde morate bolje da delate. Dakle, rad na ranjivijim područjima biće odlična primena korišćenja podataka za stvaranje uspešnih i zanimljivih biltena.

Značaj podataka za stvaranje zanimljivih njuzletera.

Kada dobijete pravu vrstu podataka, vi i vaš njuzleter ćete dobiti upečatljiviji izgled čak i za nezainteresovanog posmatrača. Slično, kada nemate podatke, čitatelji vas ne smatraju toliko ozbiljno. Kao što svaki email copywriter zna, od ključne je važnosti oslanjati se na podatke jer je glavni cilj stopa klikova i otvaranja.

Iako je to jedan primer korišćenja podataka za stvaranje top njuzletera, postoji još jedan. To je način na koji podaci rade kako bi povećali stope otvaranja i klikova. Čitatelji su zadivljeni kada dodate relevantne podatke svom sadržaju, pa će se stopa otvaranja i klikovi lako povećati.

Najbolje je da ovu vrstu podataka pošaljete u onaj njuzleter koji zapravo dizajnirate za nove pretplatnike i korisnike. Ova vrsta podataka posebno je osmišljena kako bi povećala i podstaknula upotrebu vaših proizvoda i vašeg brenda.

Umesto zaključka

Vaši mailovi mogu biti razlog zašto vaše poslovanje osigurava svetliju budućnost. Dakle, od vitalnog je značaja da svoje podatke iskoristite na pravi način. Najbolja praksa je da ažurirate sve podatke, sav sadržaj i nikada ne šaljete mailove bez obraćanja pažnje na to šta vam podaci govore.